Give away/ konkurranse på Jorde gård

Hurra!!! Bloggen fyller 1 år denne mnd, og det skal selvsagt feires med en Give away / konkurranse:)

Siden dette er en blogg med hovedfokus på interiør så passer det vel godt med interiør som premie... Jeg vet det er maaange interiørglade der ute, så her er det bare å melde seg på:)

Hovedpremien denne gangen blir dette:

En nærmere titt på hver ting:

To små kubbelys fra Lene Bjerre.

Denne flotte løperen.

Liten snacks bolle bra Bruka-design.

Hjerteskilt med teksten: Welcome.

Siden det er 1 års-feiring har jeg lyst til å trekke ut en liten trøstepremie også. To små kubbelys fra Lene Bjerre i fargen lys lilla:

For å bli med i trekkningen gjør du dette:

-Du skriver en kommentar under dette innlegget hvor du kort beskriver ditt beste sommerminne fra denne sommeren:)  (sommeren er jo snart over, og da er det på tide å mimre litt)

Konkurransen avsluttes kl 21.00 søndag 21. august 2011.

Lykke til:)

-Anne M-

Annette

07.08.2011 kl.14:45

Mitt beste sommer minne denne sommeren er da jeg endelig fikk se familien min som bor i New York. Jeg har alltid hatt lyst til å gå løs på USA og denne sommeren fikk jeg muligheten til å både se familie og å oppleve New York som har vært drømmen om å besøke i lang tid =)

Denne sommeren har flere drømmer gått i oppfyllelse og jeg kommer til å leve lenge på sommeren 2011 =)

Mariann

07.08.2011 kl.14:50

Hei!!

Beste sommerminnet i år er veka vi var vekke på ferie! Det var einaste veka vi har hatt med nydelig sommarveir. Vi starta på Pers hotel på Gol(Såg etter garden dokka - men vanskelig når eg ikkje visste kor eg skulle sjå! ;) ), før vi kjørte vidare til Hafjell, Hunderfossen og Lilleputthammer! Ekte vellykka, barnevennlig ferie til glede for både liten og stor! :) Vil Slenge inn her at huset dokka er til stor inspirasjon i vår planleggingsfase av eige hus! ;) God smmar vidare! :D

Ulrikke

07.08.2011 kl.15:20

Mitt beste sommerminnet i år var da jeg og kjæresten hadde innflyttningsfest. Hadde besøk av et vennepar av oss, vi koste oss med grilling og litt alkohol :-) Men ble også tid til litt filmkos med godis og godt humør :-) Utrolig koslig og få besøk i den nye leiligheta!

May Solveig

07.08.2011 kl.15:40

Mitt beste sommerminne fra denne sommeren, er Skjærgårds festivalen. Vi reiste en hel gjeng sammen, sov i telt og koste oss med sol og konserter i den vakre skjærgården vi har her i landet. Vi er jo spredt over alle vinder resten av året, så da er det deilig å kunne samle alle sammen, i en hel uke. Da er det ikke noe som kan ødelegge, hverken at man må sove i telt, lage mat på stormkjøkken, mygg eller brennmaneter. Når jeg tenker tilbake på den uka, så smiler jeg, og gleder meg allerede masse til neste år!

Nina

07.08.2011 kl.15:50

Mitt beste sommerminne denne sommeren er rett og slett hver dag jeg har tilbringt med venner, kjæreste og familien min. Til tross for at det ikke har vært sånn kjempe fint vær, har vi alikevel kost oss inne med levende lys, gode middager, kortspill og masse latter. Og dagene som har vært fine med strålende sol har vi kost oss med grilling, bading, soling, løpe rundt i gresset barføtt og kjenne på hvor herlig livet egentlig er.. sommerkos <3

Mari Ringen Gråberg

07.08.2011 kl.15:51

Mitt beste sommerminne sommeren 2011 må være den uka vi var på ferie. Vi dro fra den regnfulle Gubrandsdalen tidlig en Lørdagsmorgen, og endte fire timer senere opp i en solfylt hovedstad. Deretter våknet vi til skyfri himmel fire dager i strek i Oslo, nærmere bestemt Bogstadcamping hvor vi tilbragte tiden sammen med det lokale fotballlaget som deltok på Norway-cup og deres foreldre. Vi grillet, badet og koset oss masse i varmen disse dagen. Deretter gikk turen videre til et enda varmere og enda mer solfylt Kristiansand, hvor vi hadde 3 herlige dager bare jeg og samboeren. Tro det eller ei men dette var vår første tredagers ferie alene som kjærester etter at vi ble sammen for fem år siden. I Kristiansand badet vi i sjøen, slappet av stranden, spiste ferske reker på fiskebrygga, besøkte dyreparken, koset oss og slappet av maksimalt sånn som kjærester bør gjøre en gang i blant, kun de to :) Etter en uke borte tok vi fatt på den 9 timers lange kjøreturen hjem, og ved Grimstad stoppet min kjære bilen og spurte meg de magiske ordene: "Vil du gå et steg videre å forlove deg med meg?".. Dette endte selvfølgelig med masse gledes tårer og et stort rungende ja fra min side. :D Så det er igrunn ingen tvil om athjem turen og de siste dagene har vært evig lykke for min del. Var å plukket ut ringene i går, så om en ukes tid kan jeg endelig få den på fingeren og vise den frem til allmenheten :D Jeg har hatt den desidert beste uken i mitt liv, og uten tvil beste sommerminne noen gang :D

Hilde

07.08.2011 kl.16:01

Mitt beste ferieminne er helt klart den helgen jeg og samboeren tilbragte sammen med familien hans i vakre Telemark! :-) Vi leide hytte ved Treungen, GautefallHyttene, og storkoste oss hele helgen :-) Veldig deilig å reise fra det våte vestlandet til solfylte Telemark! :-)

Ingunn

07.08.2011 kl.16:08

Mitt beste sommerminne i år er da vi tok ferje ut til øya Gullholmen i den svenske skjærgården, hvor vi gikk i trange gater blant gamle, nostalgiske hus som var bygget så tett at du måtte være godvenner med naboen... Å gå og titte i vinduene og se hvite blondegardiner, pelargoniaer, fine glassverandaer etc... mens solen skinner, og måkene hyler... Vakkert :)

sgl98

07.08.2011 kl.16:30

Mitt beste sommerferie minne fra i år var da jeg var med bestevennina mi på Hunderfossen. Vi hadde det så gøy at vi var helt slått ut i to dager etterpå!

Mamma til lille Majken

07.08.2011 kl.19:57

Åååhh så nydelige ting du vil gi bort! Dette må jeg selfølgelig være med på :)
Det er ingen tvil engang hva som er denne sommerens beste minne for meg :)
Den 23.juni gikk nemlig min kjære Stian ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med han! Denne datoen vil jeg nok sent glemme :) Sommeren 2011 har derfor vært preget av litt planlegging av bryllup. Jeg har kost med masse med det så langt og jeg gleder meg bare til fortsettelsen av dette planleggingseventyret!
Nå drømmer jeg meg bare bort og ser for meg hvor vakker dagen vår blir neste sommer en gang. Forhåpentligvis 23.juni 2012 :D
Krysser fingrene :)
Klem Anne-Celin

Lene

07.08.2011 kl.19:58

Vil gjerne være med på giveaway.

Mitt beste sommerminne fra i år er nok den dagen i juni jeg testet positivt på graviditetstest! :) Hurra!!

Ellers har sommeren vært preget av utbygging av hus, med dårlige utenlandske snekkere og mye frustrasjon. Brutt avtale og jakt på nytt firma. Det skal ikke være enkelt å bygge ut!

husoghjeminspirasjon

07.08.2011 kl.20:05

Det beste sommerminnet fra denne sommeren må være når jeg besøkte venninnen min i Oslo. Vi tok båten til Bygdøy, koste oss med kald drikke før vi tok båten tilbake. La ned roser ved domkirken for å minnes de som gikk bort og de som står igjen. Så endte vi opp med engangsgrill og kald drikke på St. Hans haugen :) Beste sommerdagen med beste været som jeg kan huske. Toppa jo uka i Tyrkia ;)

Utrolig flotte premier :)

Tuva

07.08.2011 kl.21:03

Hei!

Først må jeg bare si at du har en fantastisk inspirerende og fin blogg! Jeg har fulgt med deg fra i fjor høst og jeg er inne å sjekker etter nye innlegg hver dag:)

Det beste sommerminnet mitt fra denne sommeren vil nok være mitt beste (sommer)minne for resten av livet!

Solen stråler, jeg holder hardt i pappas arm, de to brudebarna går stolte foran oss med hver sin hvite kurv fylt med roseblader, fiolin og pianotonene når oss før vi kan se dem. Pachelbels kanon i D-dur følger oss på den smale stien langs vannet. Så åpner det seg ned til gressplenen og synet som møter meg vil jeg aldri glemme. Rader med hvite stoler, masse mennesker jeg er glad i, det grønne gresset, det blå vannet, alle de rosa og hvite blomstene og sist men ikke minst - drømmemannen min! Å gå mot ham, med forloverne bak meg, brudebarna foran meg og pappa ved min side, og vite at fra nå av er det oss to for alltid - det er det største øyeblikket i mitt liv! Jeg får fortsatt gåsehud hver gang jeg tenker på bryllupsdagen vår:)

villabeige

07.08.2011 kl.21:04

Mitt beste sommerminne fra i år, er den uka vi var på hytta. Da hadde vi 4 dager med strålende vær, kosa oss med grilling, stranda, lekeplass og turer med unga. <3

Neda

07.08.2011 kl.21:08

Mitt beste sommerminne var da jeg var med på Julia-språkreise til Eastbourne, England. Der boddde jeg med en verstfamilie i samme rom med to andre andre jenter, Som senere ble en av mine bestevenninner. Jeg fikk stadig flere besteveener på turen. Vi shoppa sykt mye ting, hanla i engelske butikker, snakka engelsk. gikk på skole på dagen, dagtur til London og Brighton, så på flere severdigheter (som the London Eye, Big Ben, Seven Sisters, The Brighton Sea Life Center!) Heeelt utrolig og seffern et minne for livet! + jeg fikk endelig kjøpt et heelt egendesigne Justin Bieber-genser <33 Å som jeg lengta etter den! De beste 2 ukene i mitt liv!

Anki :)

07.08.2011 kl.21:09

Mitt beste sommerminne er da min bror giftet seg. Det var en kjempenydelig dag, som alltid vil ligge i hjertet mitt :)

Web-Linn.no

07.08.2011 kl.21:31

Hmm... Det må vel være når vi skulle på hytta. fylte opp båten med mat og klær. store bølger og tung last. Endelig fremme så måtte vi bare bære alt sammen opp fjellet. 5 runder opp og ned også endelig hjem igjen. Dagen etter var det like tung last + vogner og 4 unger. 1 uke på hytta med familien. Så glad når uka var over og vi hadde kommet hjem. :P

Camillas Villa

07.08.2011 kl.21:37

Gratulerer med 1 års blogg-feiring!!! :)

Fine premier var det virkelig, så her slenger jeg meg selvsagt på!

Årets beste sommerminne var da vi akkurat hadde entret dyreparken i Kristiansand, og lille Philip på 3 år tok bena fatt rett innenfor portene. Først til høyre, så til venstre, så til høyre igjen. YR av glede. "Se mamma, SEEE!!!!! Det er SABELTANN!!!"

En liten drøm som gikk i oppfyllelse der, og slikt gleder et mamma (og pappa)-hjerte stort!! :)

Håper jeg har vinner-lykke hos deg denne gange, tvi tvi til meg!! :)

Klem fra Camilla

Elin

07.08.2011 kl.21:43

Mitt beste sommerminne dette året er at jeg og min samboer venter en liten til i august. Det har vert en flott sommer for min del, passe varmt. Vi har tatt med oss junior på 3 til lilleputthammer, vert på fjellet,badet og nytet hver dag uansett vær ;)

Nå sitter jeg her i god stolen,kynnerne hagler på og håpet er: 'kanskje skjer det i natt'? Det ville vert koselig å kunne vunnet denne konkuransen, den ville nok blitt husket i lang tid ;) en flott gave til å pyntet opp i huset!

Min kreativitet

07.08.2011 kl.21:53

Hei!

Mitt beste sommer minne er fra den uken vi flyttet i egen leilighet, da vi styret og ordnet hele dagen, men på kvelden når alt var roet ned, ingen møbler i leiligheten satt vi på gulvet på terrassen og bare nøt den vakre kveldssolen med en ny sprettet champagne og bare nøt hele øyeblikket. for meg er det de små øyeblikkene som betyr noe og de som blir husket!

Håper jeg har vinnerlykke hos deg!

Klem fra meg :)

ella

07.08.2011 kl.23:29

Mitt beste sommerminne er enkelt: Fikk en nydelig sønn den 29.07.11 <3 En lett og fin fødsel og en stor og fin gutt. Er ikke så mye som kan overgå denne hendelsen for meg;))

stine

08.08.2011 kl.00:11

Mitt beste sommerminne hittils i år;

Mitt beste minne handler om det å støtte og være der for noen andre. Ei av mine bedre venninner døde i mars, og hennes kjæreste thea satt igjen. Hadde ikke lenger noen tilhørlighet i studentbyen sin. Og ønsket å flytte. Men da var ingen der. Dette fikk jeg beskjed om sent på kvelden, men jeg fant ut at noen burde stille opp for vakre Thea som skulle flytte fra Fredrikstad og inn til Drammen. Oslotunnellen var stengt. Lang vei med Andre ord.

Vi fullpakket volvoen og dro i vei. Aldri har vi pratet og ledd, og ikke minst sunget så godt sammen som da! En fantastisk fin tur som bygde sterke bånd. Thea fikk sin kveld/natt i total frihet. Det er mitt beste sommerminne hittils:)

Karina

08.08.2011 kl.09:13

Gratulerer med 1 år`s feiringen for Jordegård bloggen.

Er det ikke mer?!

Synes det har vært gøy å følge deg helt fra begynnelsen av. Kjempe flott og koselig blogg du har og ikke minst nydelig hjem : )

Jeg er gjerne med og deler mitt beste sommerminne.

Synes det er vanskelig og trekke ut bare et, og med tanke på denne sommeren har det vært MYE regn ; )

Må bli da vi spiste kveldsmat ut på verandaen under den vanntette stor parasollen i plask regn... Regn er jo veldig stemningsfult og koselig også ; )

-Ha en flott start på den nye uken.

Klem

Mayr

08.08.2011 kl.10:30

Oi, så flotte premier. Her vil jeg være med gitt:)

Mitt beste sommerminne denne sommeren, hmm tenke tenke. Siden vi ikke har vært på noe planlagt ferie må det bli når det har vært skikkelig sommersol og varme, vært på badestranden med barna og sett hvor sprudlende de blir av vannlek og bading. Og man kan sitte på terrassen med ei bok eller prate med sin kjære til langt ut på kveldinga. Bare nyte liksom:)

Ha en flott dag og uke!

Linn Merethe

08.08.2011 kl.11:39

Mitt beste sommerminne var da vi var på telttur i Kvinesdal. Vi hadde vært på farta i en uke, vært innom Bergen og Stavanger, og kjent på bylivet der. Og da vi ankom campingplassen i Kvinesdal, så fikk vi en ro over oss. Den lå på en gård, med sauebreking i bakgrunnen og nyslått gress rundt oss. Vi slo opp teltet vårt på enden av et jordet, og det var så intimt og koselig. Endelig så kom feriefølelsen!

Anne Aaeng

08.08.2011 kl.12:07

Hei mitt beste sommerminne er Tyrkia turen som vi kom hjem fra sent i går kveld.

Varmt og godt ,god mat og drikke :)

Siv Annette

08.08.2011 kl.14:48

Min beste sommerminne var da vi satt ute på brygga på hytta, omringa av knott, med fiskestanga i handa klokka 01.00, med den gode roen og følelsen i kroppen. Følelsen av total avslapning, og total lykke. For noen premier du har satt sammen, og hurrahurrahurra for bloggen som fyller år! :)

Margit

08.08.2011 kl.16:57

Så flotte premier og gratulerer til bloggen som er 1 år :)

Mitt beste sommerminne fra sommeren 2011 er at jeg ble tante for første gang til ei nydelig lita jente:) Helt fantastisk:)

Bondekjerringa

08.08.2011 kl.18:13

Vanskelig å velge bare et minne fra denne sommeren, men det må bli ferien til Sverige med samboer, tante og onkel :) Fantastisk stemning, spesielt da vi holdt på å le oss i hjel av en gummihanske! Det sier litt :)

Lille familien Skundberg

08.08.2011 kl.18:24

Å, så mye fint ;)

Mitt beste sommerminne fra i sommer er vanskelig å velge, for har gjort så mye morsomt og koselig..

Men hvis jeg må plukke ut et så må det bli fra når vi var i Skellefteå.. "Babyen" vår fikk bade i basseng for første gang, og han var så fornøyd at det kom noen gledestårer fra meg ;) Vi storkoset oss sammen i vannet alle tre -et herlig øyeblikk vi har slitt og lengtet etter i mange år...

At det skulle bli så fantastisk å bli mamma hadde jeg aldeles ikke trodd <3

Hurraaaa for bloggen :)

taubanevegen

08.08.2011 kl.21:58

1 år! Gratulerer med bloggen, koser meg alltid med å lese innleggene dine! :) Veldig fine premier!

Iom at dette er den første sommeren i huset vårt, blir nok det stående som det beste sommerminnet! :)

Ina

08.08.2011 kl.22:42

Gratulerer med 1 år! :) Morsomt å følge bloggen, og plukke opp mange gode tips, råd og inspirasjon!

Vi har opplevd mye i sommer, ikke minst i sammenheng med ferieturen til sørstatene i USA. Allikevel er nok det beste sommerminne fra den siste uken; når vi tok med hunden vår Theo til Tunevannet (ferskvann noen minutters gange fra der vi bor), for å bade for første gang. Han er en rottweiler som akkurat har fyllt to år, og etter noen sekunders nøling var han akkurat som en fisk. Han ELSKER å bade, og vi måtte repetere dette de påfølgende kveldene. Aldri har jeg sett en hund som trives så godt i vannet, og spesielt deilig syns han det er å bade etter en runde i lysløypa. Da sliter jeg med å få med meg både hund og mann hjem igjen ;)

Håper virkelig ikke vi har sett det siste til sommeren enda, og ønsker dere alle en fortsatt god sommer! :)

Marie

09.08.2011 kl.00:26

Så flotte premier! Og jeg må bare si at jeg liker utrolig godt stilen i hele huset ditt:)

Mitt beste sommerminne etter en sommer med MYE regn her hjemme er definitivt den uken jeg var på ferie i Sverige:) En fantastisk uke, med fantastisk vær og en fantastisk forlovede:) Den uken reddet hele sommeren! håper du også har hatt en flott sommer:)

therese

09.08.2011 kl.00:31

Det beste sommerminne i år er da jeg for første gang kjente lillegutt i magen sparke<3
Lykkefølelse!

Kristina

09.08.2011 kl.13:22

Heisann

Mitt beste sommerminne er helt klart fødselen av gutten vår :-) Det er fantastisk etter 9 lange år med prøverør forsøk og også et par år i adopsjonskø er over, og vi har fått 2 flotte barn. Familien er komplett, og vi har hatt den beste sommeren ever. :-)

Jeanett

09.08.2011 kl.14:15

Gratulerer med 1års feiring :)

Mitt beste sommerminne er at jentungen endelig har blitt frisk :D Ho har hatt så mye problemer med ørebetennelse siden ho var 1 år og derfor STORE smerter. Etter nesten 1år med ei missfornøyd jente har jeg endelig fått ei blid og frisk jente <3 :) :) Ho ble operert i juli. Det har vært et slit å gå gravid med ei jente så mye inn og ut til lege og sykehus, i tillegge har ho grått hver dag, noen dager 90% av en dag. Nå har jeg to blide og fornøyde barn :) Madeleine 17 09 09 Tobias 23 02 11 NÅ er det fantastisk å være mamma, jeg ser jenta mi endelig uten smerter:) Sommer 2011 vil bli husket som Madeleine ENDELIG ei glad jente :) Nå er alt bare en glede! og husbyggingen er endelig godt igang.

Så må jeg bare si at du har en fantastisk blogg som jeg er inne å sjekker hver dag.

Takk til deg som har gitt meg så mye inspirasjon:)

Celine

10.08.2011 kl.00:59

For en fin premie!!

Er ikke så lett og plukke ut et ferieminne fra i år, i og med at jeg ikke har vært stort på ferie pga. flytting. Men det må vel være en av kveldene på den lille "ferien" i Nord-Norge :-) Det var kjempefint vær, grei temperatur og jeg og noen venner var på båttur, og jeg elsker båtturer! :-)

Marianned

10.08.2011 kl.09:56

Gratulerer med ett års-jubileum! :)

Mitt beste sommerminne er når vi endelig fikk en helg med tropesommer i slutten av juli og jeg, mannen og hunden var avgårde og badet for første gang i hele sommer. Det er bare en liten ting, men likevel toppen av lykke :)

sprellimagen

10.08.2011 kl.18:32

Mitt beste sommerminne denne sommeren tror jeg må være hytteturen sammen med sambo:) Vi koste oss med grilling, kortspill og seine kvelder på terrassen. Det ble fisking fra den gamle båten og midt utpå vannet sprakk båten og spruten stod opp av båten. Kan tro vi lo når jeg øste vann ut av båten for harde livet og sambo måtte ro til land så fort han klarte ;) En romantisk, morsom og litt dramatisk hyttetur:)

Lena

10.08.2011 kl.22:39

Hellbillies på Heimebane er mitt beste sommerminne :) Nydelig vær, herlige folk, Knall konsert og sist men ikke minst et vidunderlig sted.. Det har blitt sommerns beste tradisjon allerede etter 3 år :D

Marlene Larsen

11.08.2011 kl.11:37

Mitt beste sommerminne er da jeg og kjæresten min dro til Alanya. Det var første gang jeg var i "syden". Vi spiste romantisk middag på stranden, og koste oss i 1 uke. Bare vi to! Det var godt det!, og det beste sommerminnet jeg har. :) Det hele avsluttet med et bryllup til min kjære fetter! ååh noe så nydelig! :)

-Marlene fra Alta-

Kisselinn

11.08.2011 kl.13:17

Mitt beste sommerminne må være når min kjære fridde til meg og vi satt ute på verandaen og "feiret", bare oss to, med solnedgang, hvitvin og reker <3

Helene

11.08.2011 kl.13:30

Fantastisk fin blogg du har OG gård selvfølgelig. Kjenner jeg fikk lyst til å ta over familiegården selv, fikk en stor dose inspirasjon :-)

..Jeg tror muligens jeg får sommerens største opplevelse i dag.

Eldbjørg

11.08.2011 kl.15:25

Hei kjære Anne Margit!
For en flott blogg du har her! Og for et nydelig hus!! Jeg kikker ned til deg hver gang vi kjører forbi, og nå har jeg endelig fått se hvordan det er inni og:)
Så utrolig flinke dere har vært! Nå skal jeg kose meg med innlegg ett år bakover i tid, og la meg inspirere av alt det fine dere har!
Denne give away'en vil jeg og gjerne være med på. Og mitt beste sommerminne må være en fantastisk helg vi hadde i fjellet med hele familien nå mot slutten av ferien!
Endelig ble det ordentlig sommer, og store og små koste seg ute i tre flotte dager!
Vi fikk til og med bada! Ikke verst 1200 moh og med Hallingskarvet i bakgrunnen :)
Sommeren er ikke helt over enda, og håper på mange fine dager før kulda setter seg:)
Så fortsatt fin sommer og høst til dere alle!
Mange klemmer fra Eldbjørg

Monica

11.08.2011 kl.17:22

Så gøy med konkurranse! :)

Mitt beste sommerminne dette året er at jeg ble tante for første gang til verdens nydeligste lille jente :)

Idailbraten

11.08.2011 kl.17:41

Så utrolig fine premier. Gratulerer med 1 års jubileum :)

Mitt beste sommer minne i år er vel da jeg og min samboer kjøpte vårt eget hjem / hus :)

Og alle de fine øyeblikkene og kose stundene vi har hatt der allerede med venner og familie og hverandre :)

Cathrine

11.08.2011 kl.18:25

Mitt beste sommerminne er bryllupet til onkelen til samboeren min forrige helg <3 Været var nydelig, og selskapet ble holdt i kolonihagen deres :) De hadde en velsignelse utenfor den eldste kolonihytta. Det var en så romantisk og flott dag <3

Stine

11.08.2011 kl.20:22

Gratulerer med 1 års jubileum på bloggen, utrolig flotte premier! :)

Siden denne sommeren var preget av masse regn, vil nok årets sommerminne være da jeg fikk vite at jeg var kommet inn på høyskole og lærerutdanning fra 1 - 7 trinn.

Fortsatt god sommer til deg, Anne Margit! :)

Julie

11.08.2011 kl.20:31

Mitt beste sommerminne var da jeg og min sønn på 8 måneder var på stranda og kosa oss :-) Kunne se at han syns det var helt herlig der han lå naken under pleddet med marie-kjeks i hele ansiktet. Vi bada og kosa hele dagen :-)

ernashus

11.08.2011 kl.22:25

Nydelige premier, jeg vil gjerne delta! Mitt beste sommerminne er den uken i juli som vi hadde vår multifunksjonshemmete solstråle Lars Ivar hjemme hos oss. Vi bare koste oss sammen en hel uke og dro på tur til Sverige og bodde på hotell noen dager. Ha en nydelig kveld videre :-)

Janne

12.08.2011 kl.14:04

En meget fin blogg dere har her, og jeg har meget lyst på huset deres :P Det er bare så skjønt! Og dere har virkelig god smak når det kommer til interiør!

Mitt beste sommerminne fra denne sommeren er da jeg og søsteren min besøkte ei meget god venninne som vi ikke har sett på ei stund. Hun skal snart reise bort i ett år, så hun kommer til å bli et savn her i huset.

Ha en solstrålendes dag videre! :D

Nina -Villa Oss

12.08.2011 kl.16:36

Beste sommer minnet var når jeg og barna fikk noen fine dager på stranda sammen! Har desverre innsett at strandvær ikke er en selvfølge i Norge, så vi stor koste oss de tre dagene vi fikk. Lille Vilde på 1 år syntes det var sååå stas å bade i sjøen for aller første gang og Nora prøvde å lære seg å svømme. Hvis ikke det er lykke, så vet sannelig ikke jeg :)

God helg :)

AnneMariT

13.08.2011 kl.23:30

Så mye fint;) beste minne er badeturene med ungene og ikke minst kjærlihetsturen til meg og mannen min Svein, den gikk til london, hele 4 netter på hotell og barna trygt plassert hos svigermor;) din beste feriemine da?

Liinda.net

15.08.2011 kl.10:22

Vel, strengt tatt så har jeg ikke fått opplevd så mye annet enn arbeid denne sommeren :) Jeg har stort sett stått på jobb siden skolen var ferdig. Men, det beste sommerminnet mitt fra 2011 blir nok likevel det at vi kjøpte oss hus denne sommeren! Bare to uker til overtakelse, vi gleder oss masse :D

Linn

17.08.2011 kl.11:24

Jeg ble mamma for første gang <3

Nina

18.08.2011 kl.13:00

Mitt beste sommerminne er alle fine ettermiddagene på bora stranden med min lille familie:)

Hjemmehossilje

19.08.2011 kl.20:41

Mitt beste sommerminne er late dager og kos med hele familien i finværet ute på platten, med grilling, lek og latter. Ofte er det enkle det beste, syns jeg:)

Ida Gundersen

19.08.2011 kl.20:53

Hei! Gratulerer med 1 årsdagen til bloggen, en utrolig flott og inspirerende blogg!! Mitt beste sommerminne fra i år må nok være fra Rhodos. 14 late dager med tid til bare familie og kjæreste, masse god mat og ikke mist sol hver dag!! Ha en fortsatt god dag =)

Karina Bolseth

19.08.2011 kl.22:14

Mitt beste minne fra denne sommeren må selvfølgelig være bryllupet vårt 2.juli. Det var en herlig dag sammen med alle de som er glade i oss, og dagen ble alt (og mer til) vi ønsket oss. Nå er vi altså mann og kone :)

Renate`s kreative hjørne

20.08.2011 kl.10:14

Mitt beste minne må være når vi var helt ferdig med plattingen og jeg og robin statte oss med i pallesofaen ute. Der satt vi til solen gikk ned, vi spilte ludo og drakk en herlig rødvin! Det var utrolig koselig :)

Lene's hus og hjem

21.08.2011 kl.01:15

Artig med giveaway, og gratulerer så mye til bloggen med 1-årsdagen :):)

Mitt beste ferieminne er når vi var på hyttetur i juli, og vi skulle ut å fiske en tur. Noe jeg ikke har gjort før. Jeg fikk fisk på kroken, som var min første fisk her i livet! Det var en fantastisk følelse! Skikkelig adrenalin-kick :-) Jeg var og vel å merke den eneste som fikk fisk på denne turen. Hehe!

mammatiltre

21.08.2011 kl.01:21

Så flotte premier, håper jeg er heldig!

Mitt beste sommerminne er da guttene mine endelig fikk bade ute i sommer, det var kjempe stas og de måtte dras opp igjen!:)

LiteHi

21.08.2011 kl.15:45

For noen fine premier :) Dette må vi bli med på! :-)

Dette har vært en utrolig fin sommer for oss - men det er et minne som skiller seg ut fra alle de andre. Etter en tøff eksamenstid fant vi ut at 3 skulle bli til 4! <3 Det er egentlig litt "hemmelig" enda, men la gå.. Vi gleder oss stort til Umulius skal bli storebror i februar/ mars :) Vi har allerede vært på ultralyd å sett på den bittelille babyen vår som allerede hadde fått fingrer, nesetipp, armer og bein. En herlig opplevelse for liten og stor :)

elin-ninas svigerinne;-))

21.08.2011 kl.20:12

Beste sommerminnet må være å spise rørte jorbær og nystekte lapper sammen med små og store i familien:-) Hadde også en fortreffelig ettermiddag med nydelig vær og grilling sammen med din søster m/familie.Grethe og Mailin storkoste seg ute.

, Gol

Velkommen til Jorde gård, en gård i hjertet av Hallingdal.. Her bor vi i et oppusset sveitserhus fra 1898. Gården har melkeproduksjon. I tillegg har vi høner og om sommeren har vi noen gris og lam. På Instagram: @annemmj For kontakt, mail adr: annemmj@hotmail.com